Wstrząs anafilaktyczny po terapii jadem pszczelim

Źródło: PAP
Z zagranicy wstrząs anafilaktyczny terapia jadem pszczelim astma alergia

Do tragedii doszło w jednej z prywatnych klinik zajmujących się leczeniem przy użyciu kontrowersyjnej terapii, jaką jest leczenie jadem pszczelim. Zmarła tam 55-letnia kobieta, która takiej terapii poddawała się od dwóch lat.

Zobacz dalszy ciąg: Zaloguj się i przeczytaj pełną treść artykułu



Mam już konto, chcę przejść dalej.

chcę się zalogować

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się bezpłatnie i otrzymaj dostęp do:

  • niekomercyjnego biuletynu informacyjnego Goniec Medyczny. Trzy razy w tygodniu otrzymasz przegląd najbardziej interesujących informacji ze świata medycyny i farmacji,
  • pełnych tekstów artykułów z wybranych polskich i zagranicznych czasopism naukowych,
  • aktualnego kalendarza zjazdów, konferencji, szkoleń i innych wydarzeń medycznych.

chcę założyć nowe konto

Przeczytaj także

więcej chevron_right

Alergeny